Blog

Venni vagy nem venni? Ez itt a kérdés

A mobiltelefonok tulajdonságai nagyon gyorsan fejlődnek. Eleinte tömegük meghaladta az 1 kg-ot, ma már csupán 100 g körül vannak a telefonok. A fejlesztő cégek folyamatosan  látják el a készülékeket legkülönfélébb funkciókkal.

Amíg az egyik gyártó mobilja mutatni tudta az időt, a másiké már ébreszteni is tudott, a harmadiké szöveges üzenetet tudott küldeni, és ezek a fejlesztések mennek évről évre. Nagyjából 2005-ben indult hódító útjára az okostelefon. Sokan és sokszor megfigyelhettük már, hogy a mai mobilkészülékeket nem feltétlen több éves működésre tervezik. Nem csak alsó kategóriás telefonok esetében, de a felső, prémiumkategóriás készülékeknél  is romló tendenciát mutat a tartósság.

Mivel manapság már nem is feltétlen maga a telefonálás a lényeg, így minél több funkciót, lehetőséget tesznek a készülékekbe, annál nagyobb az esélye, hogy „valami elromlik”. Nyilván, ha veszünk egy mobilt, ahhoz jár 1-2 év garancia, de mit csináljunk, ha ezt követően romlik el? Van lehetőségünk természetesen mobiltelefon szervízbe vinni meghibásodott készülékünket, hol rövidebb, hol hosszabb határidővel vállalják el, és ha szerencsénk van, nem kell telefon nélkül maradnunk, hiszen vannak olyan szervizek, ahol a javítás időtartamára biztosítanak nekünk cserekészüléket, így nem kell attól tartanunk, hogy nem érnek el bennünket, amíg kedvenc készülékünket gyógyítják. Keresgéljünk biztonságosan szervízt, jól nézzünk utána, kire bízzuk a javítást.

Vélemény, hozzászólás?