Blog

Amikor kell egy segítő kéz, avagy a sikeresen működő cég ismérve

Annak a vállalkozónak, aki azt szeretné, hogy olajozottan menjenek a cégében a dolgok, mindenképpen szüksége van egy hozzáértő személyre, aki segít neki eligazodni a szabályok pontos betartásában. Mivel egy vezetőnek nem mindig van ideje ezeket a dolgokat is számon tartani, figyelemmel követni, így ilyenkor egy körültekintő, mindenre odafigyelő vezető keres egy szakembert, aki a segítségére lehet.

Ő a munkavédelmi koordinátor. Feladatai köze tartozik a munkaterületen munkát végző dolgozók munkájának napi szintű ellenőrzése, és tevékenységének összehangolása. Az mindenképp megemlítendő, hogy nem áll jogában intézkedéseket tenni a munkavállalók irányába, ellenben javaslatot tehet a szakszerű, balesetmentes működtetésre, amit mindenképpen érdemes megfogadni, ha biztonságban akarjuk tudni akár a saját cégünket, akár a dolgozóinkat. A biztonsági és egészségvédelmi koordinátor (vagy más néven munkavédelmi koordinátor) építési tevékenység alatti munkája munkabiztonsági tevékenység.

Kétféle biztonsági és egészségvédelmi koordinátort lehet megkülönböztetni, egyik a tervezői és a kivitelezői biztonsági, másik pedig az egészségvédelmi koordinátor. Mindkettőjüknek nagyon hasznos feladata van, általában több tíz éves tapasztalattal rendelkeznek, el tudnak igazodni a szabályok állandóan változó világában, így a cégünk jövőjének szempontjából csak használ, ha alkalmazunk egy ilyen területen dolgozó embert. Számtalan cég áll rendelkezésünkre, akik tudnak nekünk ajánlani olyan profit, aki a csúcsra viszi a vállalkozásunkat.

Vélemény, hozzászólás?